
Želite igrati Euroleague Fantasy, pa ne veste kako? Pripravili smo podroben vodnik o osnovnih pravilih, ki bo močno olajšal celotno igro.
Igralci lahko izbirajo med dvema načinoma: klasični in draft. V tem članku bomo razložili klasični način.
Na voljo je proračun 100 kreditov, s katerimi morate sestaviti svojo ekipo 10 igralcev in izbrati enega trenerja. Vsak manager lahko izbere vse igralce, to pomeni, da si nihče ne lasti ekskluzivnih pravic za določenega igralca. Tako lahko vsak izbere Micića, Tavaresa, Mirotića, Jamesa, itd.
Klasični način
Vsak račun, ki je registriran na uradni spletni strani Euroleague Fantasy, lahko ustvari tri ekipe. Proračun 100 kreditov mora biti porabljen na naslednji način, kar pomeni, da mora vsaka ekipa vsebovati:
- 2 centra
- 4 krilne igralce
- 4 branilce
- 1 trenerja
Iz ene ekipe lahko izberete največ tri košarkarje, v fazi končnice pa največ šest. Cena igralca se bo med sezono spreminjala glede na njegovo uspešnost.
Začetna peterka mora biti razporejena v eno od naslednjih postav (branilci-krila-centri): 2-2-1, 2-1-2, 1-2-2, 1-3-1, 3-1-1.
Upravljanje ekipe
Vsak krog Evrolige je razdeljen po dnevih, ki so v tej igri označeni kot igralni krog (T1, T2, T3). Na primer, tekme določenega kroga Evrolige, ki se igrajo v četrtek so T1, v petek pa T2.
Menjava igralcev v polju in na klopi
Med dvema igralnima krogoma je mogoče:
- zamenjati igralca iz začetne peterke z igralcem s klopi, če igralec s klopi še ni odigral svoje tekme v tem krogu;
- zamenjati postavo ekipe.
Pomembno: Učinek igralca, ki ga boste poslali na klop bo prepolovljen, tj. zmanjšan za 50 %.
Naš nasvet je, da začetno peterko izberete tako, da imate vedno v postavi igralce, ki igrajo prvi dan (T1), da jih lahko zamenjate naslednji dan (T2), če niste zadovoljni z njihovo igro.
Vaša centra sta na primer Tavares in Žižić. Tavares igra svojo tekmo v torek, Žižić pa v sredo. V začetni peterki boste imeli centra Reala, in če mu ne uspe, ga boste zamenjali z visokim igralcem Anadolu Efesa.
Menjave
Med dvema krogoma lahko opravite tri menjave. To pomeni, da če z igralcem niste zadovoljni, ga lahko zamenjate z ustreznim igralcem na trgu. V končnici je število zamenjav neomejeno.
Prav tako lahko zamenjate trenerja po vsakem krogu, pri čemer menjave trenerja niso vključene v skupno število menjav za določen krog. Matematično gledano lahko pred vsakim krogom zamenjate tri igralce + enega trenerja.
Spored
Euroleague Fantasy poteka celotno sezono, ki vključuje redni del sezone, končnico in final 4. To pomeni, da ni prekinitev, ponastavitev ali kakršnih koli prekinitev.
Prekinjene ali preložene tekme
Če se začetni čas določene tekme premakne za termin po koncu prejšnjega kroga, naslednji pa se še ni začel, se šteje, da je nastop igralcev iz te tekme veljaven.
Če se tekma premakne na čas, ko se trenutni krog še ni končal ali se je že začel nov krog, potem se na koncu prvega dne (T1) izračuna povprečen nastop vseh igralcev in trenerjev iz te tekme.
Točkovanje igralcev
Uspešnost vsakega igralca se določi na podlagi njegovega nastopa na določeni tekmi in rezultatov ekipe. Predstavlja vsoto naslednjih statističnih parametrov:
Dosežena točka +1
Skok +1
Podaja +1
Ukradena žoga +1
Blokada +1
Izsiljena osebna napaka +1
Izgubljena žoga -1
Blokiran met -1
Osebna napaka -1
Zgrešeni met -1
Zgrešeni prosti met -1
Če ekipa zmaga, bo celoten nastop igralca povečan za 10 %.
Točkovanje trenerjev
Število točk, ki jih trener prejme v posameznem krogu je odvisno od rezultata njegovega moštva. Točke prejme tako za zmago, kot tudi za poraz, in točke se razdelijo na sledeči način:
Ekipa zmaga z razliko 1-10 točk +10
Ekipa zmaga z razliko 11-20 točk +20
Ekipa zmaga z razliko 20+ točk +25
Ekipa izgubi z razliko 1-10 točk -5
Ekipa izgubi z razliko 11-20 točk -10
Ekipa izgubi z razliko 20+ točk -20
V primeru, da je trener izključen ali odsoten s tekme, bo točke prejel v vsakem primeru.
Vrednosti in sprememba cene
Cena vsakega igralca se spreminja od kroga do kroga glede na njegov nastop. To se imenuje rast vrednosti ali izguba vrednosti. Odvisna je od:
- nastopa igralca;
- začetnih cen, kar pomeni, da bo v primeru enake uspešnosti v določenem krogu vrednost cenejšega igralca rasla hitreje kot vrednost dražjega.
Primer: Larkinova cena je 20,5 kredita in če igra dobro, bo njegova vrednost poskočila za 1,5 kredita in vreden bo 22. To pomeni, da bo tudi skupna vrednost vaše ekipe poskočila za 1,5 kredita.
Namig: Če se igralec poškoduje, ga takoj prodajte, ker mu bo vrednost med sezono padala za vsako tekmo, ki je ne igra. Zamenjajte ga z igralcem, ki je v dobri formi in vam bo takoj prinesel rezultate.
Upamo, da vam je bil ta članek v pomoč.
Svojo ekipo lahko ustvarite na tej povezavi.